PLKORONARP
Myśliwy:
-Zgoda przydódcy, kapitana(czyli zastępcy) lub elitarnego myśliwego.
Doświadczony myśliwy:
-Zgoda przywódcy lub kapitana.
-Granie 5 dni na serwie.
-Poparcie min. 2 doś. myśliwych.
-Test - zadanie od kapitana którę dostaje się po wykonaniu poprzednich warunków. Wykonanie + poprzednie warunki = awans.
Elitarny myśliwy:
-Zgoda przywódcy.
-Granie 10 dni na serwie.
-Poparcie min.4 Elit. myśliwych.
-Test - zadanie od kapitana... . Wykonanie + poprzednie warunki = awans.
Kapitan Myśliwych:
-Zgoda przydódcy.
-Na przyjęcie kogoś na kapitana musi być obrada myśliwych. Jeśli ponad połowa zadecyduje że jest za ktoś zostanie awansowany kapitanem, moja zgoda też jest oczywiście decydująca.
-Granie na serwie min. 15 dni.
-Duże zasługi.
Offline